IKT-ko irakasgaiari
hasiera emateko “1. Tailerra: Kartografia” deituriko lana abian jarri dugu.
Horren abiapuntua irakasleak airera bota digun galdera bat izan da: Nola ikasi
irakasle izaten? Lanaren egitekoa galdera horri kartografia baten bidez erantzutea
da.
Hasieran, ikerketa
hau errespetu puntu bat eman dit baina ikuspegi positibo batekin eramaten dut
aurrera. Nahiz eta erraza ez izan eta sormen handia eduki behar dugun, nire
burua kapaz ikusten dut lan hau ongi bideratzeko eta ikerketa txukun eta polit bat egiteko.
Hala ere, hainbat
galdera etorri zaizkit burura lanarekin hasi behar nintzenean: nola ikasten
dut?, Non ikasten dut?, Zertaz/ Nortaz ikasten dut?, Ikasten ditudan gauza
guztietatik alde positibo eta negatiboak atera daitezke?, Kontziente naiz
ikasten dudan guztiaz?
Eta hori gutxi
balitz, erronka asko ikusten ditut lan honetan; nagusiena eta aldi berean
zailena ikerketa hau fisikoki irudikatzea da, kartografia baten bidez, edo
beste modura esanda, marrazki, argazki, hitz edota objektuen bidez. Gainera, aurreko
paragrafoan egiten ditudan galderei (Nola?, Non? Norekin?) erantzun bat bilatzea da nire bigarren erronka. Eta
hirugarrena pazientzia ez galtzea eta estresik gabe lan hau aurrera eramatea
izango zen.
Bestalde, ikerketa
tailerrari esperientzia berriak gehitu diezaioket, baita hausnarketa puntu bat
ere.
Azken finean, argiago
ikusi nahiko nuke zer da memento, gauza edota pertsona bakoitzetik ikasten
dudana irakasle bat izateko. Galdera hori bota baino lehen ez nuen inoiz
horretaz hausnartu eta zaila egiten zait erantzutea.
Beraz, lan honetatik prozesu guztian zehar ikasi dudana hitzez transmititzen ikastea gustatuko litzaidake.
Beraz, lan honetatik prozesu guztian zehar ikasi dudana hitzez transmititzen ikastea gustatuko litzaidake.
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina